livanurvealpinannesi61 hilalhsnygt aynen canım hepsi burada da falan uygun oluyor ecnz VS de daha pahalı 🥰
hilalhsnygt livanurvealpinannesi61 Eczaneden almam zaten coook pahalıya satıyorlar ya e bebekten cogunlukla da trendyoldan aliyorum canım 😇
Dila2022 hilalhsnygt anti reflu mamalar diger yerlerde cok zor bulunuyor, bulduklarim da guvenilir mi bilemiyorum.onun icin problem oluyor.digerlerini ben de eczanelerden almiyorum da
Yusaydef livanurvealpinannesi61 dün aldım 4 kutu tanesi 250 lira 3 numara. Acaba iyi geceleri mi kullanıyorsunuz o 300 liraydı
livanurvealpinannesi61 Yusaydef evolvia kullanıyorum o yoktu sma optipro 300 TL dedi eşim fiyatı düştü belki canım şuan bilmiyorum aptamil uygun diye aptamil aldı
hilalhsnygt Dila2022 Biz normal mamaya zor para yetistiriyoruz Allah sizlere yardım etsin o konuda valla 🥺
Babygirlsmom 3,5 ay önce ebebekte sma optipro 79₺ den almıştım. Bugün ebebekte mama bölümünde gezerken 179₺ olduğunu gördüm. BU NASIL ZAM? Abv.
Aysegularici livanurvealpinannesi61 800gramimi canım iki tane daha bugün eşim aldı geldi 800gram 400kusur tutmuş cuma ezzanede 400grm sordum 167dediler
livanurvealpinannesi61 Aysegularici 800 gr sma optipro 300 TL olmuş dedi eşim şehirden şehire farkeder mi bilmiyorum canım
Aysegularici livanurvealpinannesi61 olabilir canim daha bugün iki tane 800gram aldı eşim 400kusurude vardı onu tam hatırlamıyorum dediğiniz gibi şehirden şehire satılan yerden yerede farlilik vardır
Aylin_07 peri_masali bende hipp organik combiotic kullanıyorum bugün eczane de sordum 190 lira dedi cagri markette baktim 179 tl e bebek e baltim 149 lira hala hemen 2 numara aldırdım eşime 2 adet anne sütü günde 1 ya da 2 biberon mama ile gidiyoruz ya da dışarıya çıktığımda kullanıyoruz
peri_masali Aylin_07 benim bebeğim 2 buçuk yaşında mamayı bıraktık ama baya farklı fiyatlar araştırarak almak lazım demekki. Ben kocaelideyim bereket market diye bir markette uygun oluyordu bide evde eczane sitesinden uyguna geliyordu