Zeliha27mira Dila2022 Allah yardımcınız olsun ne diyelim bu bebeklerin hakkına girenlerin de Hakkından gelsin Rabbim.
angelka Dila2022 eczaneler öyle maalesef depodan aldiklari fiyatin üzerine fazlasiyla ekliyolar, üstelik eczaneden eczaneye göre de degisiyor. En iyisi google a yazip alisveris kategorisinden daha uygun fiyatli satan yerlerden satin almak
Ozzlleemm Dila2022 Alışkanlık haline getirmişler resmen bu zam olayını zamda zam Allah sonumuzu hayır etsin.
Dilruba_1 Nasıl bir fiyat politikası düzenliyorlar çözebilmiş değilim Yazık ediyorlar gerçekten sisteme
H_ceyhan Aynen öyle yılbaşından sonra zamn gelecek diyorlar ben diyorum daha ne kadar artacak. Bu gidişle insanlar çocuk yapmayacak 😅
Esrasemra H_ceyhan bence yılbaşını beklememişler baksana şimdiden herkes artırmışlar mama ve cocuk bezlerine aklınca herkes şimdi yapıyorlar bide yılbaşından sonra da bidaha zam cok haklısınız artık herkes çocuk doğurmaya korkuyorlar
Dila2022 angelka ben anti reflu mamayi eczaneden aliyorum sadece, magazalarda bulamiyorum.alisveris sitesinden baktim bugun, yorumlarda orjinal urun degildi diye yazilmis.emin olup da alamadim onun icin🙄
Aysegularici livanurvealpinannesi61 800gramimi canım iki tane daha bugün eşim aldı geldi 800gram 400kusur tutmuş cuma ezzanede 400grm sordum 167dediler
Poyrazin_annesii Bızım burda bı eczane var şansa görsüm bebelac gold 150 lira 800 gram . Vala 5 kutu aldm yılbasından snra dahada zamlanır. Nereye baktıysam 190 dan aşşagı mama yok
livanurvealpinannesi61 Birdunyabircennetannesi ben evolvia alıyorum ebebekte kalmamış 800 gr aptamil 4 numara 250 TL sma optipro 3 numara 800 gr 300 TL iyice şaşırdılar ya.
Alya-Sena Dila2022 hatirliyorumda 11 sene once aptamili 20 tl ye aliyordum. Ozaman hersey ne kadarda uygundu yaa Allah herkesn yardimcisi olsun
Birdunyabircennetannesi livanurvealpinannesi61 Sma optipro 3 numara 800 en ucuz e bebekteydi ordan alıyordum 190 TL falandı ve en pahalı e bebekte olmuş. En son işte 250 TL ye aldım. Kafayı yediler. En ucuzken nasıl böyle bu kadar uçtun yani
livanurvealpinannesi61 Birdunyabircennetannesi bugün eşim almaya gitti evolvia yoktu sma da 300 TL olmuş aşırı artmış fiyatı aptamil bile geçti aptamili pahalı derdim şimdi sma hipp le yarışıyor ya
Nilufer4141 Allah sonumuzu hayır etsın berbat mama fıyatları BiDe aptal kullanıyoruz eyvah eyvah alamayanlar ne yapacak 6gun gıdıyo 800gr 250tl civilde