Teemo07 Eddddddaaaaa 10 günlüktü kestik. Doktor bize cok kızmıstı bu tırnaklar ne diye. O zamanda beri düzenli kesiyorum.
NurY Eddddddaaaaa yeni doğduğu zamanlar , uzadikca kesiyordum zaten yeni doğanların tırnakları çok yumuşak oluyor hemen kesiliyor