Bebeğim 19 aylık boğaz enfeksiyonu var antibiyotik alıyor ve burnu acayip tıkalı ne yapsam açılmadı..Geniz akıntısı yüzünden öğürüyor ememiyor ve uyuyamıyor artık.Resmen büyük adam gibi de horluyor.Sterimar sıkıyorum baby vac ile aspirasyon yapıyorum ama yok olmuyor bir türlü öneriniz varsa lütfen yazın