Kızlar kızım 11 aylık. Emekleme yok ama 1 aydır koltuk kenarlarında tutunarak yürüyor. Son 1 haftadır baya serileşti koşuyo tutarak hatta. Sadece biz destek vermeden ayağa kalkamıyordu. 2 gündür oturdugu yerden koltuga tutunup ayağa kalkıyor 😍 hem cok heyecanlıyım hem de korkuyorum. Sizce tahmini ne zaman yürür? Bu arada tutunmadan 10sn.den fazla dik ayakta duruyor. Evi ona göre şekillendirmem lazım yürüdüğünde kendine zarar vermesin diye suan hiçbi güvenlik önlemimiz yok