Aliveannesiiii merhaba İstanbul kısmını bilmiyorum ama başımızdan geçti.
Operasyon yapıldı. Öncelikle operasyon yapılması gerekirse yaptırın ertelemeyin ileride kısırlığa neden olabilirmiş ( dr.un bize açıklaması).
Operasyondan korkmayın. Çocuk cerrahlarının sık yaptığı ameliyatlardan biriymiş.
Tek sorun 1 yaşında çocuklar yeni yürümeye başladığı için sık düşüyorlar o canlarını acıtıyor ve riskli olabilir. İlk bi iki gün ağrıları oluyor, ona göre şurup veriyor dr. Ağrıdan dolayı biraz huysuz olabilir,
Onun dışında Allah’ın izniyle kısa sürede toparlıyorlar
Hatta bizim dr hazır anestezi almışken sünnet de yapalım dedi, onu da yaptırdık, aklınızda olsun, belki siz de düşünürsünüz..
Günlük pansumanı oluyor, ara kontrol ve 1 sene sonra yine kontrol. Geçmiş olsun çok 🌸
Endişelenmeyin iyi olur inşallah 💞