Mavi1602 Diyete başladım ama çok şişim şişliğimi hissediyorum yüzüm bile şiş gibi geliyor güzel tarifi olan var mı ödem attırıcı
Kahkaha Mavi1602 3.5 Su bardağı suya 2 tane yeşil çay demle sonra 1 maden suyu ekle Yarım limon suyu sık içine dukan bira derler bu tarife Ben çok acayip faydasını gördüm tavsiye ederim..
Kahkaha alonee evet çok güzel idrara çıkartıyor ödemi şişkinliği alıyor ben kilo verirken çok kullandım bayada kilo verdim
Kahkaha iyimserperestt içinde yeşil çay var ya emin olamadım biraz daha büyük olsaydı kullannabilirdin.. emziriyor musun
alonee Kahkaha peki günlük mü içiyorsunuz ertesi gün yeni yapıyorsunuz değil mi birde soğuk mu olmalı
Kahkaha alonee aynen günlük yapılıyor. Ertesi gün tekrar yapıp tüketiyorsun. Valla fark etmiyo ben sıcak da içtim soğuk da..
Kahkaha iyimserperestt emzirirken yeşil çay tüketimi konusunda bilgim yok sor istersen doktoruna sorun olmaz derse kullan
Kahkaha oyoyoyyedibeni Günde en fazla iki fincan emziren anne yeşil çay içebilir. Yanında ise mutlaka bir büyük bardak su içmelisiniz ki yeşil çay idrar söktürücü olduğu için vücudunuz susuz kalmasın.