Kızlar selam
Bebeğim olmadan önce kurulan güzel bir arkadaş grubum var. Aralarından birinin 2 çocuğu var. Benimki olmadan önce çok anlamıyormuşum, şu an bana uymayan bi çok şey var. Mesela iki çocuğu da sürekli ekran önünde ki bi tanesi henüz 10 aylık.. Bir araya gelince ben çıkıntı gibi arada kapattırıyorum. Ama en önemlisi hastalık. Sürekli olarak hastalar. Biz ne zaman görüşsek 2 gün sonra kızımın burnu akıyor. Arkadaşımı çok severim ama artık bu durumlar beni yordu siz olsaydınız napardınız??