Pusluayna sakarya’da yaşıyorum ben şu an sapanca soğuk baya özellikle de geceleri 🙊 bi de iyice araştırmadan gitmeyin çok dolandırıcılık olduğunu duydum. Ablamların sapanca da bungalov tarzı bi evi var, geçen kış biri fotolarını çekip instagram üzerinden kiralamış birine. millet tatile geldi, ablamlar da evde tabii o esnada ablamın eşi demiş burası özel mülk dolandırılmışsınız. Maalesef bu tarz şeyler çok duyduk burda.