yumurtam gossipannee ben de arayış içerisindeyim, Arçelik ve Beko bakıyorum, bugün yarın almak gerekiyor yılbaşından sonra bu fiyatlar bile hayal olacak maalesef
Birbebetobiranne Bende 2 ay önce beko aldım çamaşır makinem arçelik banyo dolabının içine kurutmayı altına da makinayı koydum gayet memnunum iyi ki almışım evlenmeden önce annemin evinde yıllarca kullandık zaten her eve şart bir şey kesinlikle