Ezgiiokay Hemen alın alcak olan varsa biz 1 ay sonra vurulcaz zam geldiğini duyar duymaz koşa gittim aldım ikisi 1630 TL ama tanıdık eczane rotayı 730 dan verdi normalde 770 alın buzdolaba koyun hiçbir şey olmuyor
acimavi Ezgiiokay ne zaman gelecekmiş acaba zam, yada geldi mi. Kızımın son doz bexsero var bugünlerde vurduracağım geciktirmeyeyim zam gelecekse
Elizinannesi01 Ezgiiokay yarın bexsero ve rotarix alımız var eşim aradı şimdi yüzde 36 zam geldi erkene çektiler demiş
Seheyas Ezgiiokay şimdi bende 2 ay sonra nimenrix vurulacak kızım eczaneye ödedim parasını orda dolapta kalıcak teşekkür ederim 🤲
acimavi Ezgiiokay yaa ben direk alıp yaptırayım o zaman zaten hasta olduğu için ertelemiştik. Çok iyi oldu bu post, çok teşekkür ederim