Taamma çok reklam çıkmasından şikayetçi herkez ama bu ne şakamı uygulamaya giriosun peşpeşe getir reklamı asla kapanmio uygulamadan bile cikilmiyor bu uygulamanın yazilimcisi kim Allah aşkına bu nasıl bı rezillik ya 8 kere girdim çıktım aynı ekran kontrol edilmio