Sryy Eşimin yanına tayin oldum ama ikametgah değiştirmedim, Boşanmak davası için dava açacağım şehirde ikamet etme zorunluluğu var mı, herhangi bir şehirde açabilir miyim hanımlar, birde bu konuda bilgim yok neler önerirsiniz ne yapmam gerekiyor
etisekeri Elisa_umay valla ben koca yardım etmiyor diye boşananı anlamıyorum ,tüm yük zaten yine anne de olacak bir de baba yoksunluğu derdiyle uğraşmak kocayı umursamamaktan daha zor bir şeymiş gibi geliyor bana.büyük kavgalar da herkes ayrılık sınırına geliyor yanlış sözler çıkıyor ağızdan önemli olan ayrı kaldığın halde kararlılık.boşanma da çocuk oyuncağı değil