Elifsmotherr evet bütün gün açık hiç kapatmıyoruz. Termostat taktırdık biz 2 sene önce, kışın 22,4 derecesine ayarlıyorum, ılık havalarda gün içinde nadiren yanıyor, tüm gün açık ama pek çalışmıyor kombi. Eğer taktırmadıysanız termostat taktırmanızı tavsiye ederim, ısı düştükçe çalışır kombiniz