Burcumus01 OnderArasinAnnesi biberon değil de kaşıkla veriyoruz çok şükür mememi tutuyor hala 🙏🏻 sarılık tamamen silindiği zaman mamayı da bırakacağız inşallah çok teşekkür ederim 🥰♥️