Burcumus01 amin.kesinlikle ben de oyle oldum. İlk cocugum neye ugradıgımı sasırdım. Hastaneden cıkarken 9.4 idi eve geldik 2 saatte bir uyanıp emzirmeye calıstım ama ne mumkun uyandırmak 1 saatimi alıyordu ama bebegim yine de emmiyordu 3 4 gun sonra kontrole gittik yukselmiş kasıkla içirin sutunuzu dediler, kasık biberon aldık yine içmedi uyudu ya da cıkardı vs. Sanırım 10 gunluk 15 gunluk arası biseydi 14.5 dedi doktor sutum yetersiz mi diye hemsireye baktırdı. Yeterli cıktı, finger feeding diye bir metot var youtubedan bakarsınız o sekilde sagdıgım sutumu vermeye basladım. O işe yaradı. Cok stresli, uzucu, yorucu gunlerdi. Anne sutu sarılıgı cıktıgı için bebegim 2 aylık ama henuz bitmedi sarılıgı fakat uyanmama emmeme gibi bi sıkıntısı kalmadı cok sukur🙏 biz 20.gunu filan atlatmıstık o zor donemi. Allahtan dilegim hiç bir bebek cocuk hasta olmasın hiç bir anne de uzulmesin. Butun bebeklere acil sifalar diliyorum.