Kayınvalıdemleele yasıyoruz. Eşim artık olmuyo diyerekten ev aldık seneye tasınacaz. Kayınbabam ıkı yuz bin tl yardımı oldu . Konu suki kışın bıze gelecekler onlar gıbı der
Cocuklarım rahat etsın bız gelmeyız oyle degılmı kaynanam bide ev kendısınınkı gıbı diye konusmuyormu ? Kendi altınlarımla aldım evi , nsl bı yol ızlıcem haksızmıyım😔