Trilece Kızlar bebeğimin reflusu var mecbur reflü maması kullanmak durumunda 207 liraya aldığımız mama 300 kusur lira olmuş 1 hafta demeden zaten mama bitiyor neden bu kadar artıyor bu mama fiyatları 😐
Efy Ne artmıyor ki normal mamalarında aşa kalır bi yanı yok maalesef bi aldığımı bir daha aynı fiyata alamıyorum hele bebek bezleri primanın tanesi 5 lirayı geçiyor neredeyse ne olacak halimiz hiç bilmiyorum Allah yardımcımız olsun