Oğlum 4 buçuk aylık aniden ağlayarak uyanıyor özellikle gece uykusuna yattıktan birkaç saat sonra gözleri kapalı ağlamaya bi iki dk devam ediyor uyandırıp emziriyorum ancak böyle sakinleşiyor . Gündüz pek olan bir durum değil ama geceleri özellikle . Başına gelen var mı ne zaman geçer acaba . Gündüz keyfi çok yerinde bu arada.