MeteYmen_Annesi ben suluk aldım nuk marka, ondan içmeyi biraz garipsiyor, ucu ile dişlerini kaşıyor , ağzında döndürüyor 🤷🏼♀️ Ben de biberon başlığında kürdanla deliği genişletip öyle veriyorum, bazen bardakla, bazen de ceysu marka şişeye kendi ağızlığını takıp o şekilde içiriyorum 🤷🏼♀️