Ysglsm Merhaba kızlar emzirme döneminde acı yiyor musunuz? Pek çok kaynakta ve sağlık bakanlığının hazırladığı bilgilendirme yazılarında acı ve yoğun baharatlı gıdaların anne üstünün tadını değiştirdiği, bebekte gaz, huzursuzluk ve başka sorunlara yol açtığı yazıyormuş. Bebeğim 3,5 aylık çok acı yiyen biri değilim o yüzden hiç araştırmamıştım bu konuyu bir kaç kere acı yediğim de oldu bi sorunla karşılaşmamıştım ama dün çok acı bi yemek yedim 2 tabak bu sabah bebeğimde pişik oldu ve birkaç kişi sebebinin yediğim acı olabileceğini söyledi araştırıp bu yazılanları görünce çok üzüldüm ve kendine kızdım. Acaba pişiğinin sebebi başka bişey midir yoksa benim acı yememden dolayı mı olmuştur öyleyse emzirme dönemi boyunca asla yemeyeceğim bir daha
deletedmom719 Ysglsm üzgünüm canım ama bence de acıyla alakalı. Acı yerken tatlı tatlı yemenin acı acı çıkarması olur derler. Yazık bebeğin de muhtemelen çıkarırken zorlandı oda pişiğe sebep oldu. Ama krem falan sür rahatlar bir daha daha dikkatli ol bence 🤗
Senemyalcin Acıdan kaynaklı olabilir canım çünkü acı yiyecekler ve asitli içeceklerin pişik yaptığını duymuştum bende
Ysglsm deletedmom719 Senemyalcin ilk bebeğim ve yalnız bakıyorum bu sebeple pek çok konuda yaşayarak tecrübe ediniyoruz😔 Bu araca güneydoğu Anadolu bölgesinde görev yapıyoruz burada eve gelen yardımcıma sorduğumda biz acısız hiç yemek yemeyiz ki 6 çocuğumda da yedim bir sıkıntı görmedim dedi sürekli öyle beslenmekte arada bir yemek arasında fark oluyor sanırım
Senemyalcin Ysglsm bencede bunye meselesi ya bebekler alisiyor zamanla herhalde arada sirada hafif acili bende yiyorum ama cok acili yemiyorum canim sende biraz daha dikkat edersin artik yasarak tecrube ediyoruz dedigin gibi😊
Serpil34 Ben dayanamayip yiyorum valla. Ama cok asiri aci degil tabiki. Bebeğimde pisik fln olmadi henuz.