Kızlaaar ne olur yardım edin. Kızım 7 aylık aslaaa mama içmek istemiyor. Hep ek gıda yemek istiyor olmaz ki öyle. Ek gıdada sorunumuz yok çok şükür ne versem yiyor. Az az da verdim gene içmedi mamayı. Doktorumuz içmiyorsa zorlama dedi zaten 3. Aydan beri biberon reddi yaşıyoruz aşamadık bi türlü ne yapacağımı bilmiyorum :(