3 aylık bir kızım var her emziği denedim fakat tutmadı öğürüyor resmen emzik neyse ondan ümidimi kestim fakat biberon da tutmamaya başladı. Önceden biberon ile sağdığım anne sütünü içiyordu artık sadece ağzında çiğniyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum mama takviyesi asla asla kabul etmiyor biberondan da ümidi mi kesmem istemiyorum