Sareee11 sizin gibiydim 5-6 ay . Saati geldi mi uyusun isterdim ayına göre uyuması gereken o saati doldursun isterdim 1,5 saat uyuması gerek mesela 1 saat uyudu mu kendime zehir ederdim günü yarım saati eksik vs diye sonra yaz tatilinde anneme gittik 6 aylıktı kızım /. Annem benim bu deli davranışlarımı gördü kızdı bana . Robot mu bu dedi ? Sen iyi degılsın dedi ki öyleydim biraz zor gecmıstı 6 ay . Aldı benden kızımı , kızım ne zaman uyumak isterse o zaman uyuttu 10 dk sonra kalktı diyelim oyun oynattı bir daha ne zaman isterse o zaman yatırdı . Gece uykusuna 8-9 da gecmesı gerekiyor bana göre uyumuyordu 11 de uyuttu. Bir baktım her sey cok güzel gidiyor uyku düzeni vs yoktu ama uyuyordu . Sonra evimize geldik zaten 9 aylık olmustu kızım kendı kendıne uyuyor zaten baktım düzen kurdu kendine ve hala daha uyumak istemezse uyutmuyorm . Siz de salın biraz bize yazık gerçekten