watermelonlove burada öyle maalesef. Her yıl değiştiği için kitap ve yemek ücreti onu daha sonra alıyorlar. Mesela kızımı geçen sene 25 bin TL ye kaydettirmiştim bu yıl için. Bu yıl Eylül ayında kitap ve yemek ücreti belirlendi kitap 10 bin yemek 10 bin TL idi. Ama bu yıl anasınıfı kitapların da değişikliğe gidilmiş belki o yüzden bu kadardır , bir de kırtasiye de kitap ücretinin içine dahil. Mesela geçen sene kitap ücreti kırtasiye dahil 4 bin TL yemek ücreti de 6 bin TL imiş. Bu yıl 2 katı olmuş durumda. Formanın ücretini de ayrıca ödüyoruz. Oryantasyon haftasında okulda ücret karşılığında alınıyordu. Ben ne olur ne olmaz diye almamıştım , iyiki almamışım 😅