SNA-20-07-22 Arkadaslar mamasını değiştirdiğim günden beri yeşil dışkı yapıyor bebem sizce neden mamadan mı yoksa başka bişeymi vardır tecrübeli annelerim soruyorum size
asli_asli SNA-20-07-22 genelde eskiler usuttugunde makası yeşil olur derler ama ben de geçen gün bol yeşillik yemiştim, makası yeşildi. Sanırım yeşil tüketme alakalı
Nazlinci SNA-20-07-22 kan damlasına başladınız mı i. Üşütme kakası bildiğin fıstık yeşili oluyor. Yeni kullandığınız mamanın demir içeriği fazla olabilir
SNA-20-07-22 asli_asli bizim burada geyrekleri batmış olabilir diyolar eskiden öyleymiş güya kafam bulandı😞
asli_asli SNA-20-07-22 düzeldi mi rengi. Ben yeşillik yemiştim 3 gün boyunca yeşildi bizim sonra geçti
SNA-20-07-22 asli_asli kemiklerin batması bi bacaktan diğer bacağı kısa olması ilerde topal olmaya sebep açıyormuş
asli_asli SNA-20-07-22 sanmam ya dediğiniz gibi bir şey olsa çocuğun dışkısyla ne alakası olsun ki? Sizde düşünüp kendinizi üzmeyin bebeğinizle geçirdiğiniz her günün anın tadını çıkarın. 🌺 Ama muhtemelen yeşil bireyler yemişsiniz diyedir ya
SNA-20-07-22 asli_asli 4. Ay aşıısını vurulduktam sonra veriliyo ben 3 4 gün kullandım Bebeğime sonra zararlı olduğunu öğrendim vermiyorum