7 aylık oğlum ilk 1 ay çok iyiydi sonra bı başladı o gün bugündür bitiğim 🤣 kabızdı hep kusuyordu iyi bir doktora denk gelemedim aylarca yok şu var bu var dediler en sonunda alerji teşhisi kondu, diyete girdim 8 kilo verdim ama yaranamiyorum, he kabızlığı geçti kusması bitti ama gazı huysuzlugu aynı . Diyette kaçak yapiyorsundur demeyin 8 kilo verdim zaten ve bir lokma kaçağım yok. Uykusu dert , ek gıda hiç istemiyor , üstünü giydirirken bile ağlıyor tükendim 😓