Yavuzumpasam tabiki canim 1 yaşında kızım var oda parmaklarının ucunda yürür ama bununda bı diniri var tabiki 18 ayı geçmiş 2 yaşını gevkis bir bebeğinde halen parmak ucunda yürümesi beklenemez burda endisrlenmeli … Şuan için çok normal bı durum bu yakın zamanda tabanına basabilir düz yuruyebikir yada dediğim zamanlara kadar ertelenebikir