eylulyagizmoms_ Kızlar bebeğim 1 yaşında hamile olduğum için emzirmeyi bıraktım. Ek gıda ve bazen süt veriyorum. Bugün mama alayım dedim bimde bebivita manayı gördüm 2 numara onu aldım ama bazı yorumlar çok kötüyken bazıları çok iyi kullanan var mı aranızda
Deletedmom_62 eylulyagizmoms_ 1 kutu kullandım kötü bir mama degil alınabilir ama bebelacla hemen hemen fiyatları aynı ve bebelac bence daha kaliteli ben o yüzden bebelaca devam edicwm
eylulyagizmoms_ Deletedmom_62 bebelac aldım ama aşırı balık kokuyordu aldığım gibi çöpe gitti bunda da emin olamadım bazısı çok iyi diyor bazısı da çöp diyor verip vermemek arasında kaldım resmen
Deletedmom_62 eylulyagizmoms_ ben 4 aydır bebelac kullanıyorum balik kokusu almadim ama bütün mamalar ayni kokuyor. Bebelac , bebevita, aptamil hepsinin kokusu ve rengi aynı o zaman bence bebevita almayın o da aynı çünkü ama mamalarin genel kokusu o
EceTuran eylulyagizmoms_ ben zamaninda kullandim. Bir sikinti olmadi gelisiminde. Ama doktor birak kaliteli degil kotu bir mama dedi. Hipp markasi uretiyormus. Ama diger arkadaslarinda dedigi gibi bebelac daha iyi bence. Tabi siz bilirsiniz sizin karariniz ama bebelac tavsiye ederim.