Serpil51 Pazar akşam lahana sarması yapmıştım büyük kavanoza konserve yaptım bi yere gidecektik salı öğlen gelecektik konserve sıcak olduğu için dolaba koyamadım işimiz uzadı cuma öğlen eve gidecem bozulmuş mudur çok üzüldüm şimdi baya yapmıştım
Mavininbiri Serpil51 Bozulmuştur büyük ihtimal keşke birşey üstüne koyup dolaba koysaydınız. Ki dolapta da tadı değişirdi o kadar gün
strongwomen Serpil51 kavanoz hava almadıysa bozulmamıştır bence. Sıcaktan hava almamış olabilir gibi geldi bana 🙃 güncelleme ; 😂pazar günü dediğinizi yeni fark ettim dolapta bile olsa bozulur o kadar gün
strongwomen Serpil51 hava almadığı için işte 💁🏻♀️ Sıcak sıcak koyup ters çeviriyoruz ki hava kapağı sıkıştırsın ve sıkıca kapansın diye. Lahana hava alır bence 😂