Oğlum memeye çok düşkün sade süt alıp hixbir şekilde vermedim alanlarinknide icirtmiyirum. Anne sütü alan bebek normal süt icmesin diyordu bir sitede okumuştum öyle.15 aylık oglum. Geçen kaynpderim paket süt almış ram icirecekkken icirmuyorum ben baba dedm bıraktırdım ama aklımda takıldı versem sorun olur mu yani fazlasiyla benden süt ihtiyacını karşılıyor zten. Tbiki peynir yoğurt vs yiyor ama sade süt hiç vermedim