61616161 Kızımın odasını ayırmak istiyorum ama alıştığım içiN içim rahat etmedigi için ayıramıyorum ya uyanır duymazsam gibi bunun içiN ne yapmam gerekir aslında odalar yan yana nasıl karar vermem gerekir buna
Nesli06 61616161 bebeğinizin sesini öyle bir duyuyorsunuz ki annelik işte. Bende çok zor ayırdım ama bu kadar kolay olacağını bilseydim daha önce yapardım. Gece bazen kızımın yanında uyuyakalıyorum sabah yanına nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. Uykuda bile duyuyorsunuz
Oguuu26 61616161 bence bir an önce ayırın geç bile kalmışsınız ben 10 aylıkken ayırmıştım başta zor oldu benim için tedirgindim ama öyle olmuyor mıyk dese duyuyorum alıştık artık 20 aylık ☺️ O rahat ben rahat uyuyoruz kendi alanı yatağı geniş mis gibi
Lulemom 61616161 bende 15 aylıkken ayırdım. Telsizi açık tutuyorum ama telsizden önce kızımın sesini duyuyorum. Telsiz bi kaç saniye sonra devreye giriyor. Gecenin o sessizliğinde duyuluyo yani. Ki bizim odalarda yan yana değil