Momyfat93 boş gebelik kürtajla sonlandırılırken dış gebelik ise kesi yapılarak sonlandırılır, ben kontrole gittiğimde bayan dış gebelik yaşamıştı sezeryan gibi kesi yapıp gebeliği sonlandırmışlar çok kötüyüm diye ağlıyordu ben boş gebelik yaşadım dış gebelik hakkında pek bilgim yok ve inşallah dış gebelik değildir Rabbim gönlüne göre sağlıkla versin