Kızlar merhaba. Benim 5 dış dikişim var ama doktorum iç dikişlerimin kaç tane olduğunu söylemedi. Sorduğumda boşver önemli değil dedi. Bu arada 18 ay önce doğum yaptım ama en başta da söylememesini garipsemiştim ve az önce bir kadın doğum doktorunun gönderisini gördüm bir hastasıyla alakalı. Benim de kafama takıldı. Sizce söylememesinin sebebi ne olabilir çok sayıda mı dikiş atıldı acaba? 😐