Kızlar 44 günlüğüz. Bebeğim sürekli kımıl kımıl yatarken. Bı otarafa bı bu tarafa. Eli sürekli yüzünde yüzünğ ovuşturuyor. Hamıleyken ulturasındada boyleydı elı yuzunde hep. Ama son 4 gundur kımıl kımıl yatarken. Kendı kendını uyandırıyor. Bu neden sızce? Gazı olsa aglar dıye düşünüyorum