Arenbebekk Bebeğim 4.5 aylık ilk reglmi oldum. Bu mutluluk verici bir şey ahahah 1 sene sonra ilk defa regl olmak tuhaf. Kendimi rahatlamış hissettim bi anda. Sizler regl ne zaman oldunuz doğumdan sonra 😊
Minikcivcivim Arenbebekk doğumdan 11ay sonra olmuştum. Üzülmüştüm ben geldiği için. Her ay ağrılı geçtiği için rahattım gelmiyorken😂
Arenbebekk uyanancirkin kimisi 1 yıl geçiyor doğumu olalı hala olmayabiliyormuş emzirmekten kaynaklı diyorlar
Arenbebekk ebrarmom evet baya tuhaf daha yeni zaten doğum kanamaları bitiyor bide o başlamış 😁 düzenli mi peki