kizlar adetime 17 gün falan var dün gece hafif bi lekenmem oldu üzerime vurmadi sms peceteye geldi yani.Sonra rengi kan gbi oldu bi tik srtkisti sabhda kalktigmdada peceteye gene kan geldi ysni geliyo ams üstüme vurmuyo peceteye geliyo görüyorum.Neden oluyo bu basina gelen varmi.
Şu yerleşme kanamasi olan varsa bu sekildemi oluyo ondanda korkuyorum