Merhaba kızlar kızım 4aylık oldu ilk doğduğunda elektrikli ana kucağı aldık asla durmadı 2.ayına kadar pusetle idare ettim ama artık ordan kendini atıyor sizce babybjörn muadili alsam rahat eder miyim sürekli kucak istiyor yoksa pusetten farkı yok mu ?