OzlemMommy123 Kızlar bebeğim kucağımda oturuyor. Bi sorun olur mu sizce. Erken mi ya da ne olabilir oturursa
Nazlican OzlemMommy123 Bence erken çünkü 6 ay a kadar bebeklerin omurgaları anne karnındaki gibi olurmuş, yavas yavas düzelirmiş. Omurga bozukluğuna sebep olabilir yani
Rumeysaden OzlemMommy123 benimki 3.aydan beri oturuyor kucağımda şuan 4 aylık 2 bucuk aylıkken oturma isteği baslamisti
Deletedmom_62 OzlemMommy123 bebeğim 3 ay 21 günlük ben uzun zamandır kucağımda destekli oturturuyorum
Aynnknk2022 OzlemMommy123 2 aylıktan beri kucağımda oturur pozisyonda duruyo yatırmaya çalıssamda dikiyo kendini
OzlemMommy123 Nazlican ama 4 de kucakta oturma 5 de destekli oturma 6 da desteksiz oturma normal karşılanıyor
OzlemMommy123 Yani ben de oturtmamaya çalışıyorum ama 2 dakika sonra bi bakıyorum oturur halde. Tabi öyle direk 6 aylık bebek gibi oturma değil ama
Rumeysaden OzlemMommy123 yok hayır olmadı zaten bebeğin gelisimine göre değişir b kendisi oturuyor eğer hazır olmasa zaten yapamazlar bence oturmayi ben yatırıp oturur pozisyona felan getiriyorum egzersiz yaptırıyorum şuan kendisi ana kucağında oturur pozisyona getirebiliyor kendini