Kızlar bebeğim 3 aylik iken adet görmeye başladım şuan 6 buçuk aylık normalde de adetim düzenli değildir zaten pcos vardi fakat bu ay olmadım ilk bir sene içinde adet düzensizliği normal diye biliyorum ama çok akıntım var adet olacağım için mi acaba bilemiyorum su gibi hemen geliveriyor 3 4 gündür yada üşüttügüm için mi bilemedim adet öncesi bu durumu yaşayan varmi yani ona mı baglamaliyim gecikince korktumda