11 aylıgız herseye ama herseye aglıyor abisi var 27 aylık kavga ediyorlar abisi yanında istemiyor buda onu kullanıyor gibime geliyor itiyor mesela abisi aglıyor oyuncak alıyor aglıyor kucak istiyor habere oldugu yerde düşsün ama canı acımasın gene aglıyor yaşayan varmı bu şüreç ne zaman geçiyor bana öyle geliyor ki kullanıyor bu durumu