hilal2022 Bugün kullanmaya başladım, kullananlar etkisini ne zaman göstermeye başlıyor ve memnun kaldınız mk
MeetJoeBlack hilal2022 ben bebeğim ilk doğduğunda doktor önerisiyle kullanmıştım , bana fayda etti sütüm baya çoğalmıştı.
CizerBirAnne hilal2022 ben memnunum lacmixten, bana da iyi geliyor şahsen. Onu kullanmaya başladıktan bir süre sonra mamayı azalttık. Artık kullanmiyim gerek yok diye düşünmüştüm ki varmış meğer 😄 ara vermişrim tekrar başladım.
hilal2022 Ekinbebekannesi benimde bebeğim 5bucuk aylık yeni başladım azalma oldu sütümde doymamaya başladı doydu mu bebeğiniz peki mama veriyor musunuz
Ekinbebekannesi hilal2022 yok hiç mama vermedim o ilaç iyi geldi ve bol su içmek . Sağım da yapıyorum artsın diye .
Kyselz Ekinbebekannesi sağım sütü arttırıyor mu kaç saatte bir sagiyordunuz makinenizin markası ne acaba
Ekinbebekannesi Kyselz evet gerçekten de arttırıyor işlerimin yoğunluğundan dolayı belli bir saat aralığında yapmadım genelde sabah ve akşam 2-3 kere sağıyorum
1morportakal Kyselz Ben de sağımın sütü arttırdığına inanıyorum. Süt arz talep meselesi sanırım yani siz ne kadar isterseniz vücut o kadar üretiyor. Ben de sağıp dolaba atıyorum işe başlayacağım. Philips avent pembe renkli modelini kullanıyorum çok memnunum
Kyselz Ekinbebekannesi anladım teşekkür ederim sütünüz bol olsun inşallah 🤲 makinenizin markası ne acaba
Kyselz Nurberamom bende aldım inşallah faydası olur arttırdı mı sütünüzü sağım yapıyor musunuz kaç saatte bir sağım yapiyorsunuz
Nurberamom Kyselz ben normalde hiç sağmadan düzenli emziriyordum çayı günde iki üç fincan tükettim ve baya artış gösterdi bebeğim tek memeyi emdiği zaman kalan memeyi sağıp dolaba atıyorum şimdi
Kyselz Nurberamom sadece cay mı mayya tablette mı kullanıyorsunuz maşallah bu arada bebeğiniz kaç aylik
Nurberamom Kyselz sadece çay kullanıyorum bebeğim 2 aylık daha. Benim Makinam da kivi marka ilk açma düğmesine basınca zaten masaj ile başlıyor açma düğmesinin yanındaki düğme ile sağma kısmına geçiyor bilginiz olsun
Kyselz Nurberamom eksi ile açma kapatma düğmesinin ortasında kalan düğme mı sağma düğmesi o çok vakumlu çekiyor ama öyle degilmi
Nurberamom Kyselz evet o düğme sağma düğmesi makina ilk açılınca masaj ile başlar düğmeye basınca sagmaya geçiyor
Kyselz Nurberamom aaa ben ona hiç basmiyordum canımı çok yakıyor o düğmeyi masaj düğmesi dediler demekki yanlış bilgiymis