zynpbhhg222 Kızlarr erken rezervasyon kampanyasıyla rezervasyon yaptık eylülde gideceğiz insallah. 1,5 yasında olacak o zaman bebeğim gidenler varsa geridönüşlerinizi yazabilirmisiniz
Dilruba_1 zynpbhhg222 ne kadara rezervasyon yaptırdınız ve kaç günlük Güzel bir otel olduğunu biliyorum alaya Antalya’da çoğu otele gittim ama oraya gitmemiştim
Hakcjrks zynpbhhg222 biz okurcalara gitmiştik süper bi yer çok beğendik herseyiyle sizin gideceğiniz yer de sahil de var daha güzeldir
Ayazinannesiii zynpbhhg222 okurcalara gittik bizde çok.memnun kaldık yemekler olsun denizi olsun havuzu olsun çok güzeldi tavsiye ederim
zynpbhhg222 nazlimom_ eğer garanti kredi kartınız varsa faizsiz 9 aya kadar taksit yapıyorlar etstur 5 gece 6 gün 25500e düştü
Emirtooo zynpbhhg222 Bende avsallar’da olana gitmiştim, memnun kalmıştım,temizliği ,yemekleri çok iyiydi
sb- zynpbhhg222 gayet güzel sahile kenarı yok ringlerle gidiyorsunuz 5dkda bir gibi kısa bi zamanda kalkıyor denize. Onun dışında yemekleri çocuk oyun alanı vs memnun kalırsınız biz açıldığından beri gidiyoruz
Zeynepsametaras 4 sene önce gitmiştik balayına harika bir otel o zaman cocuk da yoktu oh ne güzeldi ya özledim o günleri
Canalpeva Çok güzel bir otel 2 sene önce gittik havuzu deniz gibi yemekleri muhteşem aqua parkı güzel
Sudemeda zynpbhhg222 çok iyi oteldir orda çalışmıştım sahibi hacı bey ve eşi çok mütevazi insanlar o otel kurulurken de çok emek verdiler içinde ne ararsan var ama biraz denize uzak
bebekece zynpbhhg222 okurcalara gittik geçen yaz ve bu yaz çok memnun kaldık ama bidaha gitmeyiz sıktı yeni otel arayışındayız😂