Kahve_kokusu Merhaba guzel anneler 🥰 size birsey danışmak istiyorum. Kızım 15 aylık gece 1 yada 2 defa karnini doyurmak icin kalkiyor. Gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasil yol izliyecegim bilmiyorum. Gece beslenmesini kestiniz mi. Nasil yol izlediniz ?
Irmakmelegim Kahve_kokusu gece bir bebk 15 aylık aciktigi için uyanmaz alışkanlıktan uyanır aslında mama veriyorsun eğer şu miktarı fazla mama miktarını azaltarak gidin 1 haftada kesersiniz emziriyorsaniz 2 kere kalktığında 1 kere emzrin 2 nci si pis pisla suyla kandırarak uyutmaya çalışın bir birkaç gün zorlar sonra alışır kziim 14 aylık kestim gece belsnemesi şuan 16 ay 10 günlük
Angrybird123 Irmakmelegim Tam olarak ne Zaman kesilmeli acaba kızım çok zorluyur geceleri beni sürekli uyanıyor sürekli emmek istiyor 14 aylık şuan
Kahve_kokusu Irmakmelegim aslinda bugun denedim 1 defa kalktı agladı pıspısladım sakinlesmesini bekledim cokta mudahale etmedim kendi kendine sakinlessin istedim. Oylede oldu 5 10 dakika snra tekrar daldı sabah kalkti 7.3 gibi o zaman emzirdim
Dilruba_1 Böyle okuyunca benimki niye hiç uyanmıyor diyorum bir anormallik mi var acaba Hep ben kalkıyorum beslemek için 5 aylığız daha Normalde gece uyanıp açlıktan ağlaması gerekmez mi bazen uykusunda içiyor bazen de hiç içmiyor vs vs
Dilruba_1 Senem_sygl01 gene 1 kere kalkıyormuş bizim ki ben kalktığım halde zor kalkar derin uykusunda içirmeye çalışıyorum zaten uyanıp da ne yaptığının farkına varsa asla içmez 😅 Milletin çocuğu gece acıkır ağlar bizimki niye böyle diye söyleniyorum bazen yani normal olanı acıkıp uyanması değil mi daha çok küçük çünkü 😀 enteresan yani gündüzde öyle çok içmez zar zor içiririm gece de öyle
Irmakmelegim Kahve_kokusu 7:30 uyanması nrml aslında yavaş yavaş azaltarak bebeğinizi yormadan kesersiniz