Bebeğim 2,5 aylık geçen hafta salgına yakalandı beslenmesi azaldı idrarı turuncu geliyordu ve az bez alıyordum altından 4 gün hastanede yattık antibiyotik ve hava tedavisi uyguladılar hafta sonu taburcu olduk 2 gün beslenmesi iyiydi en azından 5 saatte bir zorla besliyordum 120 ml şu 2 gündür 10 saatte bir zor bela 120 ml içiyor ne yapacağım nasıl besleyeceğim varmı bir öneriniz . Evde antibiyotik ve hava tedavisine devam ediyoruz ama besleyemiyorum