9+9 günlük kızım, sıralıyor. Düşeceği vakit tutmak istedim. O an da nasıl yakalamışsan. O telaşla korkuyla burnunu yolmuşum. Canı çok yandı. Kanadı. O ağladı. Ben ağladım. Hâlâ ağlıyorum 😭😭 iz kalırsa diyorum. Canı çok yandı. Ona ayrı ağlıyorum. Yarın Dr kontrolü var. Sorup krem isteyeceğim. Şu an sütümden sürüyorum. Sizin başınızdan yaralanma ve iz kalma durumu oldu mu? Olduysa nasıl oluştu? İz kaldı mı?