nazlimom_ Doktor bize ilk doğduğunda kağıda yazıp vermişti bi bexero 5,7,15 ayda diye 5,7 olduk ama diğer aşının adı menactra yazıyor (9,13. Ay) nimenrix degilmi o bi yardımcı olurmusunuz
guno Bizim doktor bexero için 5-7-17 demişti. Yani doğru olmuşsunuz aslında sıkıntı yok. Bexero bir çeşit menenjit için tek aşı zaten piyasada. Diğer çeşit menenjit için ise farklı aşılar var. Bize nimerix dedi doktorumuz.