Yelda35 Kızlar başka bir eve taşındık. Elektrik ve doğalgazı devir yaptırdık. Şuan ikisinde fesih edildi yani. Fatura çıkıyor ama 0 TL borç diyor sebep ne ? Aradım elektrik şirketini borcunuz yok diyor ama kullanmıştık doğalgazı elektriği