gulsene1998 canım öncelikle hayırlı olsun ikisi arasında 3 yaş olacak eğer tek sen yardımcın yoksa ilk basta biraz zorlanirsin rayına oturtturana kadar ondan sonrası çok güzel oluyor bende 21 yaşındayken 2.kizimi aldım benim iki çocuğum arasında sadece 1,5 yaş var 14 ay toplamda ve benim hiç yardımcım yoktu şimdi kişide kocaman oldu birisi 7 diğeri 8 şimdide 10 aylık bir kızım var