Oğlu 7.5 aylık 2 gün önce birden öksürüğü ve ateşi çıkmaya başladı. Dün geceden beri ağlamaktan sesi kısıldı artık. Tüm gece çıplak yatmasına ve havlulara rağmen ateşi neredeyse sabit kaldı. Normalde evden çıkan biri değilim, 2 günlüğüne köyümüze ailemize gider geliriz. Yaşadığım şehirde gittiğim tek yer market. Ama başıma bu gelince oğlumla artık markete dahi gitmem. Lütfen sizlerde çok dikkat edin, 2.5 aylıkken covid geçirdik o zaman bile böyle olmamıştı yavrum. Mümkünse markete dahi çıkmayın, çok dikkat edin.